Nagu juba varem öeldud, siis auto kohta arvustust kirjutades tehnilistele andmetele ma erilist tähelepanu ei pööra – need saab ka automüüjate veebist kätte. Annan hinnangu hoopis auto välimusele, mugavusele ja helile, mida see liikudes välja annab. Mersu kohta julgengi kohe välja lajatada, et sellel on väljanägemist, sisu ja sõiduelamust pakub see kogu raha eest! Heligi on nauditav – piisavalt vaikne, et mitte segada jalakäijat, aimata võib vaid mõningast nurrumist, mis tekib kiirendamisel. Ja kiirendus on sellel 2,5-tonnisel linnamaasturil tõesti vinge! Kuigi ma kunagi arvasin, et 3- ja 4-sekundilisel kiirendusel pole vahet ja täna ütlen, et on küll, siis 5,1 sekundit sajani on ka piisav, et ennast autoroolis hästi tunda. Ega rohkemat polegi ju vaja, arvestades piiranguid meie teedel. Ja kuigi võib tunduda, et ühe hea kiirendusega auto ärgitab liikluseeskirju rikkuma, siis isikliku kogemususe baasil saan kinnitada, et sellel on hoopis vastupidine mõju – see, et kohalt kohe minema saad, annab juba kõvasti juurde!
Üks asi, mille ma iga uue autoga sõites kohe ära testin, on see, kuidas ta ise teel hakkama saab. Antud merss saab ja hästi. See hästi on siiski ainult päevavalges ja kui teel on abistav joonestus. Pimedas, isegi juba hämaras jääb auto valgete joonteta pigem ikkagi hätta. Võib-olla mängib siin kuidagi rolli EU reeglistik, mis sätestab isesõitva auto juhi käte roolil hoidmise, aga võib-olla on see lihtsalt miski, mis tahab veel täiustamist. Kohendamist tahaks ka kõrge ukseäär – kuna istun üldjuhul väga all, siis see veidi häirib vaatevälja. Aga peale meie 500 km sõitu ei ole see enam segav faktor, olen harjunud.